vrijdag 15 maart 2019

Who wants to trade?

Mijn map met ATC's (Artist Trading Cards) is aan het groeien. Aangestoken op het Art Specially Event vorig jaar ben ik nu eerder begonnen met het opbouwen van een kleine voorraad. Het is erg leuk om kaartjes met anderen te ruilen, soms zelfs buiten de landsgrenzen. Een ATC wordt bijna altijd gemaakt op creditkaart formaat, al heb je tegenwoordig naar het schijnt ook een ronde variant, de zogenaamde ATC coins. 

Voor inspiratie hoefde ik niet ver te zoeken, de nieuwe honden van Eline Pellinkhof voor Marianne Design zijn weer erg geslaagd. Met deze set kun je heel veel verschillende hondenrassen maken. Mijn oog viel meteen op de schattige dalmatiër. Ik maakte 6 varianten en plakte ze op een turquoise achtergrond. Wie wil er met me ruilen? 😃




I just finished a small series of 6 ATC's (Artist Trading Cards) with the new dog dies from Eline Pellinkhof for Marianne Design. With these dies you can make several dog breeds in various colors. I fell immediateley in love with the cute dalmatian. But the other breeds are just as cute. Anyone want to trade? 😄


COL1464 Eline's Puppy - Marianne Design
PL6501 ATC Pocket Letter - Marianne Design

Geen opmerkingen:

Een reactie posten